Monday, April 23, 2007

 

23 ting i mit liv



Danmarks bedste fodboldhold (synes jeg - jeg ved godt statistikken ikke er helt enig med mig)







Jeg elsker alt der er rødt







En god aften på Interpool i Roskilde kan jeg ikke sige nej til







Er for nylig blevet bedt om at skrive characters til rollespil





En piges bedste ven!










Verdens bedste kollega!









Nyindkøbt transporttaske til katten så det er nemmere at besøge min kæreste i Roskilde









Jeg elsker buzz music quiz! Måske fordi jeg er lidt af en musik autist






Min nyeste elektroniske gadget. Jeg faldt mest for farven, men har fundet ud af hvor sjovt det er at spille spil på den. Jeg spiller primært buzz (surprise), fodbold og sims.






Min kæreste flytter snart ind i min lejlighed. Jubii!





En "fisk" kan lindre det meste. Men sjovt nok ikke dagen efter! Der skal der Treo til.






Jeg er efterhånden så afhængig af kaffe, at jeg ikke vågner rigtig før jeg har fået den første kop.







Jeg søger job til den helt store guldmedalje for tiden.






En rigtig god dag for nylig.











Min nye yndlingsmøbelbutik.

Mit nye garderobeskab fra Ilva.







Surprise jeg deltager også i 23 ting.


Dette er for min kæreste Lars:-)

Min kat Sonja.



Min arbejdsplads.

Jeg styrkertræner en gang i mellem for at tabe lidt kilo.



Jeg elsker at gå til koncerter og den seneste var Scissor Sisters.





Mit tidsfordriv på nettet for tiden. Et internetspil hvor jeg er galler med min egen lille landsby hvor jeg prøver at overleve angreb fra romere og germanere.

Labels:


Comments:
Rigtig god ide, 23 yndlingsting. Må jeg låne den til min næste mandagsmail?
 
Det kan du tro du må!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilføj feed til din rss-læser.